سالن زیبایی و آرایشی

درباره آرایشی و زیبایی بخوانید

سالن زیبایی و آرایشی

درباره آرایشی و زیبایی بخوانید

  • ۰
  • ۰

انواع خدمات سالن های آرایشگری و زیبایی در رشت و تهران و سایر استان ها

مدل های مو در سالن زیبایی و آرایشی

 

خیلی از خانم ها از رنگ طبیعی موهایشان کاملا راضی نیستند. حتی اگر چنین باشد، در طبیعت زنانه است که به دنبال امتحان چیزهای جدید برای تغییر ظاهر است. اولین چیزی که در این رابطه به ذهن خطور می کند، امتحان رنگ های جدید مو است. از آنجا که چندین روش رنگ مو وجود دارد، شما باید در مورد محبوب ترین روش هایی که می توانید از خدمات سالن های زیبایی بخواهید، بدانید. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از آنها می توانید بهتر تصمیم بگیرید در اینجا 5 تکنیک رنگ مو پرطرفدار 2021 در آرایشگاه ها زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

هایلایت مو در سالن زیبایی و آرایشی

اگر رنگ موهای خود را دوست دارید، اما می خواهید به آن عمق، بعد و احساس و مدرن اضافه کنید، احتمالاً به دنبال هایلایت مو خواهید رفت. این تکنیک رنگ مو به موهای شما عمق و جلوه ای چند بعدی می بخشد. اگر هرگز موهای خود را رنگ نکرده اید، اما می خواهید، شروع با کارهای هایلایت اولین قدم خوب است. بیشتر سالن های زیبایی خدمات هایلایت را ارائه می دهند.

موهای قهوه ای با هایلایت های بلوند و هایلایت های بلوند در موهای قرمز ایده هایی است که اکثر خانم ها امتحان می کنند. و محبوبیت بیشتری دارند. آرایشگر شما رنگ مو را به قسمت پایین مو می زند و سپس از یک طرف سر به طرف دیگر سر، با فاصله از نقاط هایلایت شده کار می کند. رنگ موی طبیعی و هایلایت های روشن شما در کنار هم قرار خواهند گرفت و به زیبایی جلوه می کنند.

لولایت مو

لورتا وولنر آرایشگر مشهور می گوید: لولایت رشته های تیره ای است که در مو ایجاد می شود و حاوی کنتراست بیشتری است و معمولاً به عنوان یک راه حل سریع برای رنگ مو نسبت به هایلایت استفاده می شود. و بوسیله آن می توانید رنگ واقعی موهای خود را تغییر دهید. یک سایه یا دو سایه تیره تر از رنگ طبیعی مو را انتخاب کنید تا جلوه طبیعی داشته باشد. به خاطر داشته باشید لولایت به معنای ظریف تر است.

هایلایت قسمتهایی از مو است که نسبت به رنگ موی طبیعی شما روشن تر است در حالی که لولایت قسمت های تیره تری است. می توان گفت هایلایت مو به معنای بلند کردن پایه طبیعی با استفاده از روشن کننده یا رنگ مو است. به طور معمول وقتی موهای خود را روشن تر یا بلندتر می کنید. لولایت باعث تیره شدن مو برای ایجاد کنتراست می شود.

تفاوت هایلایت و لولایت مو

  • هایلایت به روی موهای تیره مثل قهوه‌ای یا مشکی بهتر دیده می‌شود و لولایت به روی موهای روشن مثل قهوه‌ای روشن و بلوند
  • اصولا در آرایشگاه های زنانه برای هایلایت از روشن‌تر شدن مو با مواد روشن کننده مثل پودر دکلره یا کرم‌های دکلره استفاده می شود پس هایلایت ممکن است نسبت به لولایت برای مو مضرتر باشد.
  • هایلایت در مو ایجاد حرکت و برق می‌کند در حالیکه لولایت بیشتر به مو حجم می‌دهد و این دید ایجاد می شود که موهای بیشتری دارید.
  • هایلایت بیشتر سبک آرایش تابستانی است و لولایت مناسب فصل زمستان

تکنیک موی بلوند سالن زیبایی و ارایشی

رنگ موی بلوند ترکیبی از بلوند و قهوه ای است. این بلوند یا قهوه ای نیست، فقط ترکیبی تقریباً مناسب از هر دو است. اگر می خواهید رنگ موهای خود در سالن زیبایی و آرایشی را مدرن کنید، می توانید رنگ موی بلوند را انتخاب کنید. آرایشگر این رنگ مو را به صورت لایه لایه اعمال می کند. آنها بر اساس انتخاب شما بخشی از موهای شما را انتخاب می کنند و سپس با شروع از لایه پایین آن را در نزدیکی ریشه مو قرار می دهند.

مدل موهای بلند بلوند تجسمی از ظرافت و زیبایی زنان است که اکثر مردان هم طرفدارش هستند. موهای بلوند پلاتینیوم (بستنی وانیلی)، بلوند توت فرنگی، بلوند عسلی و بلوند تیره از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه برخوردار است. هایلایت های بلوند هم که بسیار باب شده است برای هر نوع موی پایه قابل استفاده است.

آمبره مو

رنگ موی آمبره، یک روش رنگ آمیزی سایه دار است که دو رنگ را با هم ترکیب می کند. موهای شما از ریشه تیره تر می شود و با پایین آمدن آن سبک و روشن می شود. هدف از روش موی آمبره این است که هیچ خط خشن و واضحی بین دو رنگ مو وجود نداشته باشد، در نتیجه ظاهری پیچیده و ظریف ایجاد می کند.موهای امبره بلوند بلند در ظاهر نرم و ملایم جذاب هستند. رنگهای دلپذیری از کارامل و شکلات کاملاً با موی قهوه ای ترکیب می شوند.

سه نوع رنگ موی آمبر وجود دارد: کلاسیک و معکوس و امبر فانتزی.

  • کلاسیک : ساقه مو روشتنر از ریشه مو است.
  • معکوس: ریشه مو ها روشنتر از ساقه ی مو است.
  • فانتزی: ریشه مو ها تیره و ساقه مو ترکیبی از رنگهای مختلف فانتزی متضاد است.

مدل های رنگ مو در سالن های زیبایی

سامبره مو چیست؟

سامبره یک تکنیک آمبره نرم موهاست و از مدرن ترین و پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی 2021 است که جلوه ای طبیعی به موهایتان می دهد و ترکیبی از روش امبر و بالیاژ است. متخصصین رنگ مو در سالن زیبایی زنانه اطلاعات بیشتری در این مورد می توانند به شما بدهند. شما باید رنگ مویی را انتخاب کنید که یک سایه روشن تر از پایه رنگ مو شما باشد و سپس رنگ کار مو آن را روی موها قرار می دهد و آن را از طول میانی تا نوک مو استفاده می کند. این یک اثر هنری محو و ظریف و زیبا برای شما فراهم می کند.

بالیاژ مو | سالن زیبایی و آرایشگری

بالیاژ مترادف امروزی موهای مدرن است. بسیاری از افراد مشهور این روش رنگ مو را ترجیح می دهند. این یک تکنیک رنگ موی آزاد در سالن های زیبایی است که به شما پایان طبیعی می بخشد و این به شما بستگی دارد که می خواهید رنگ روشن یا تاریک چگونه باشد. می توانید سالن های آرایشگری را که این تکنیک های زیبایی مو را ارائه می دهند، در منطقه خود جستجو کنید و درباره خدمات رنگ مو قابل ارائه آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در بالیاژ رنگ های یکنواخت جای خود را به رنگ های چند بعدی و مد روز داد که مدل موهای پویا پر از بافت و حجم ایجاد می کند. با هایلایت های بالیاژ می توانید جزییات و ظرافت رنگ موی جدید خود را بیشتر به نمایش بگذارید و آن را سرزنده تر کنید. در عین حال، بالیاژ در مقایسه با رنگ موهای قدیمی نیاز به نگهداری کمتری دارد و مشکل رشد ریشه مو و مراجعه سریع به آرایشگاه را نخواهید داشت و می توانید ماهها رنگ موهایتان را حفظ کنید.

نظرات (۲)

This is a topic which is close to my heart...
Many thanks! Where are your contact details though?
  • Dark Web Links Directory
  • Hi there, just became aware of your blog through Google, and
    found that it's truly informative. I am gonna watch out for brussels.
    I will be grateful if you continue this in future.

    A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی